Reklamácia tovaru
Je nám ľúto, že ste sa dostali do situácie, keď ste museli riešiť reklamáciu výrobku. Urobíme všetko pre to, aby sme vám proces reklamácie čo najviac spríjemnili a informovali vás.
Procesom reklamácie vás prevedieme v štyroch jednoduchých krokoch
- Prihláste sa do svojho konta. Nie ste zaregistrovaný? Žiadny problém, svoju objednávku môžete získať pomocou čísla objednávky.
- Vyberte produkt, ktorý chcete reklamovať.
- Vyplňte podrobnosti o probléme a vyberte, ako by sme sťažnosť vyriešili k vašej spokojnosti.
- Pošlite nám balík - môžete využiť našu prepravu alebo akýkoľvek iný spôsob.
V prípade, že potrebujete s niečím pomôcť, zatelefonujte +420 735053473 alebo nám napíšte e-mail na ahoj@bruderland.sk.
Späť do e-shopuAko môžem tovar reklamovať?
Ak chcete rýchlo a jednoducho uplatniť reklamáciu, vyplňte vyššie uvedený online formulár reklamácie. Ak ste nakúpili ako prihlásený zákazník, vo formulári uvidíte všetky položky, ktoré sú ešte v záruke. Po vyplnení formulára sa zobrazia všetky informácie potrebné na reklamáciu tovaru a jeho odoslanie späť.
Ako môžem zistiť stav mojej reklamácie?
Po doručení tovaru od nás dostanete potvrdzujúci e-mail. Máme 30 dní na to, aby sme všetko vyriešili a informovali vás o výsledku reklamácie. Vždy sa však snažíme urobiť to čo najskôr.