Výmena a vrátenie tovaru
Nesedí vám niektorý z produktov? Žiadny problém. Jednoducho ho vymeňte alebo vráťte. Online a rýchlo.
Procesom výmeny a vrátenia vás prevedieme v štyroch jednoduchých krokoch
- Prihláste sa do svojho konta. Nie ste zaregistrovaný? Žiadny problém, svoju objednávku môžete získať pomocou čísla objednávky.
- Vyberte produkty, ktoré chcete vrátiť alebo vymeniť. Iná farba? Úplne iný produkt? Žiadny problém.
- Skontrolujte, doplňte poznámky a číslo účtu, na ktorý vám vrátime prípadný preplatok.
- Pošlite nám balík - môžete využiť prepravu od nás alebo iným spôsobom.
Na čo sa nás často pýtate?
Ako a kde môžem tovar vrátiť?
Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 14 dní od prijatia balíka. Vrátenie tovaru je jednoduché. Stačí vyplniť online formulár. Po jeho vyplnení sa vám zobrazia všetky potrebné informácie na vrátenie tovaru prostredníctvom Packeta.sk. Ak chcete tovar vrátiť poštou alebo inou kuriérskou službou, vyplňte tiež online formulár, potom nám môžete tovar zaslať späť akoukoľvek službou. Tovar pošlite nepoužitý a v pôvodnom obale. Ďakujeme!
Ako dlho bude trvať, kým dostanem svoje peniaze späť?
Po doručení tovaru jednoducho skontrolujeme, či nie je nejakým spôsobom poškodený, a ak je v poriadku, čo najskôr vám vrátime peniaze, najneskôr však do 14 dní od doručenia balíka.
Je možné vymeniť vrátený tovar za iný produkt z e-shopu?
Výmena je samozrejme možná. Prejdite na online formulár na vrátenie a výmenu tovaru a potom postupujte podľa pokynov na výmenu tovaru, ktoré sú uvedené vo formulári. Ak ste preplatili, musíte zaplatiť len rozdiel v cene, vo formulári sa zobrazí výzva na zadanie čísla účtu na vrátenie peňazí. Na výmenu platia rovnaké pravidlá ako na vrátenie tovaru. Vracaný tovar musí byť nepoužitý a v pôvodnom obale. Ďakujeme!