Často kladené otázky - FAQ
O nákupe
Potrebujem mať registráciu, aby som mohol/a nakúpiť?
Registrácia nie je potrebná, u nás môžete nakúpiť aj bez registrácie.
Aké sú výhody registrácie?
Ako registrovaný užívateľ budete mať prehľad o všetkých svojich objednávkach a zároveň budete môcť sledovať stav vašich aktuálnych objednávok. Môžete si tiež vytvoriť zoznam obľúbených produktov, aby ste ich pri nákupe mali ľahko k dispozícii.
Ďalšou výhodou registrácie je členstvo v našom vernostnom programe , vďaka ktorému získate prístup k mnohým výhodám . Veľkoobchodní zákazníci dostanú po registrácii prístup k veľkoobchodným cenám. Do veľkoobchodu sa môžete registrovať tu.
Čo mám robiť, keď som nedostal/a potvrdenie o vytvorení objednávky?
Napíšte nám na ahoj@bruderland.sk a uveďte e-mail, ktorý ste použili na vytvorenie objednávky na našom e-shope. Vašu objednávku skontrolujeme a informujeme Vás o jej stave.
Kde nájdem faktúru, keď mi neprišla na e-mail?
Faktúru nájdete v prílohe emailu , ktorý je odoslaný po expedícii objednávky. Ak ste zaregistrovaní na našom e-shope, faktúru nájdete po prihlásení do svojho účtu v sekcii Moje objednávky . Pokiaľ nie ste registrovaní, stačí nám poslať číslo objednávky a e-mailovú adresu, na ktorú bola objednávka vytvorená na email ahoj@bruderland.sk , faktúru Vám zašleme.
Vernostný program
Ako sa môžem zaregistrovať do vernostného programu?
Každý registrovaný zákazník sa automaticky stáva členom vernostného programu. Registrovať sa môžete tu .
Ako mám zbierať a uplatniť body?
Body sa automaticky pripisujú na váš účet (vždy 15. deň po prijatí vašej objednávky). Pokiaľ nazbierate 70 a viac bodov, môžete svoje body premeniť na zľavu: 25 bodov = 1 EUR .
Zľavy
Neprišla mi zľava na prvý nákup, čo mám robiť?
Pokiaľ zľava na prvý nákup nedorazila ani po niekoľkých minútach, môže to byť kvôli niekoľkým dôvodom:
- Nesplnenie podmienok:
- Zľavu obdrží iba zákazník, ktorý u nás nakupuje prvýkrát.
- Hodnota nákupu musí byť vyššia ako 45 EUR.
- Kód je možné uplatniť iba 7 dní od jeho obdržania.
- Nesprávne zadaný e-mail.
- Skontrolujte prosím, či ste zadali správnu e-mailovú adresu.
- E-mail so zľavou mohol spadnúť do spamu či hromadných správ.
- Skontrolujte prosím tieto zložky, občas sa stane, že tam niektorý e-mail zablúdi.
Pokiaľ nie je ani jedna možnosť dôvodom, prečo Vám zľavový kód nedorazil, kontaktujte prosím našu zákaznícku linku na e-maile ahoj@bruderland.sk alebo na čísle +420 735 053 473. Radi Vám pomôžeme situáciu vyriešiť.
Nejde mi uplatniť zľavový kód, ako to?
Pokiaľ Vám zľavový kód prišiel, ale nedarí sa Vám ho pridať k objednávke, pošlite nám e-mail na ahoj@bruderland.sk , pomôžeme Vám kód uplatniť .
Dostupnosť a skladovosť tovaru
Ako zistím, kedy bude dostupný produkt, ktorý je momentálne vypredaný?
Pri každom produkte si môžete zapnúť funkciu tzv. strážneho psa . Stačí iba zadať váš e-mail, a akonáhle bude produkt opäť dostupný, napíšeme Vám e-mail . Pokiaľ by ste chceli poznať aspoň približný termín naskladnenia určitého produktu, môžete nás kontaktovať e-mailom na adresu ahoj@bruderland.sk a my sa pokúsime zistiť, kedy k nám produkt dorazí.
Objednávky a doručenie tovaru
Neprišiel mi e-mail s potvrdením objednávky, čo mám robiť?
Pokiaľ ste nedostali e-mail potvrdzujúci vytvorenie objednávky, napíšte nám na ahoj@bruderland.sk alebo zavolajte na našu zákaznícku linku +420 735 053 473. Vašu objednávku skontrolujeme a dáme Vám vedieť.
Kedy doručíte moju objednávku?
Objednávky odosielame najneskôr druhý pracovný deň od prijatia. V predvianočnom období sa však môže doba expedície predĺžiť. Po prijatí zásielky prepravnou spoločnosťou potom doba doručenia závisí od zvoleného dopravcu. Všetky prepravné spoločnosti a orientačnú dobu doručenia nájdete tu .
Koľko stojí doprava?
Cena dopravy u jednotlivých dopravcov je uvedená v druhom kroku nákupného košíka . Pokiaľ chcete poznať cenu dopredu, informácie nájdete tu . Pri objednávke nad 130 € máte dopravu zadarmo.
Ako zistím stav svojej objednávky?
V momente, keď odovzdáme vašu objednávku dopravcovi, pošleme vám e-mail s trasovacím číslom a odkazom na vami zvolenú prepravnú službu. Vďaka tomu môžete sledovať stav vašej objednávky .
Pokiaľ ste registrovaní na našich webových stránkach, môžete sledovať stav vašej objednávky na vašom profile v sekcii Moje objednávky .
Môžem po odoslaní objednávky zmeniť spôsob dopravy?
Registrovaní zákazníci môžu zmeniť spôsob dopravy aj po odoslaní objednávky. Je to možné iba ak vaša objednávka nie je na dobierku, alebo pokiaľ ešte nebola zaplatená.
Pokiaľ nie ste registrovaný užívateľ alebo máte nejaký problém so zmenou spôsobu dopravy, napíšte nám na ahoj@bruderland.sk alebo zavolajte na číslo +420 735 053 473.
Platba
Akým spôsobom u vás môžem zaplatiť?
Zaplatiť u nás môžete bankovým prevodom, platobnou kartou alebo dobierkou. Všetky možnosti platby nájdete v druhom kroku nákupného košíka alebo tu .
Zadal/a som chybne variabilný symbol. Čo mám urobiť?
Napíšte nám prosím e-mail na ahoj@bruderland.sk , do e-mailu prosím uveďte číslo vašej objednávky. Platbu preveríme a dáme vám vedieť.
Neprišlo mi od vás potvrdenie o zaplatení objednávky. Čo s tým?
Napíšte nám prosím e-mail na ahoj@bruderland.sk , do e-mailu prosím uveďte číslo vašej objednávky. Platbu preveríme a dáme vám vedieť.
Môžem po odoslaní objednávky zmeniť spôsob platby?
Registrovaní zákazníci môžu zmeniť spôsob platby aj po odoslaní objednávky. Je to možné iba ak vaša objednávka nie je na dobierku, alebo pokiaľ ešte nebola zaplatená.
Pokiaľ nie ste registrovaný užívateľ alebo máte nejaký problém so zmenou spôsobu platby, napíšte nám na ahoj@bruderland.sk alebo zavolajte na číslo +420 735 053 473.
Reklamácia a vrátenie tovaru
Prišiel mi poškodený tovar, čo mám robiť?
Vyplňte prosím tento formulár . Popíšte v ňom dôvod reklamácie tovaru, pripojte fotografiu poškodeného tovaru a dajte nám vedieť, akým spôsobom by ste reklamáciu chceli vyriešiť. Reklamáciu preveríme a čo najskôr sa vám ozveme.
Akým spôsobom môžem reklamovať tovar?
Vyplňte prosím tento formulár . Popíšte v ňom dôvod reklamácie tovaru, pripojte fotografiu poškodeného tovaru a dajte nám vedieť, akým spôsobom by ste reklamáciu chceli vyriešiť. Reklamáciu preveríme a čo najskôr sa vám ozveme.
Môžem vrátiť tovar, pokiaľ ho z nejakého dôvodu už nechcem?
Áno, tovar môžete vrátiť do 14 dní od doručenia objednávky. Aby sme Vám mohli vrátiť peniaze, musí zostať produkt aj jeho obal neporušený. Pre vrátenie tovaru prosím vyplňte tento formulár . Čo najskôr vrátenie tovaru vyriešime.
Náhradné diely
Kde nájdem náhradné diely k produktom?
Všetky dostupné náhradné diely ku konkrétnemu produktu nájdete v dolnej časti stránky pod popisom produktu. Tu nájdete podrobný návod , ktorý vám pomôže náhradný diel nájsť.
Ako nájsť správny náhradný diel?
Pri každom modeli nájdete v spodnej časti stránky pod popisom prehľad náhradných dielov, ktoré sú určené k danému modelu. Vyhľadávanie funguje aj opačne, pri každom náhradnom diele nájdete aj modely, ku ktorým je náhradný diel určený. Tu nájdete podrobný návod , ktorý vám pomôže náhradný diel nájsť.
Pokiaľ si nie ste istí, aké náhradné diely potrebujete, môžete sa obrátiť na našu zákaznícku podporu buď cez live chat, e-mail ahoj@bruderland.sk alebo na telefónnom čísle +420 735 053 473. Radi vám s výberom správneho dielu poradíme.
Nenašli ste odpoveď na otázku?
Rádi Vám pomůžeme na naší zákaznické lince. Kontaktovat nás můžete přes e-mail ahoj@bruderland.sk nebo na telefonním čísle +420 735 053 473. Zákaznická linka je pro Vás k dispozici každý všední den od 8:00 do 15:00.